دانلود پاورپوینت های دانشجویی

در irpowerpoint می توانید فایل های پاورپوینت و اسلایدهای دانشجویی برای ارائه پاورپوینت در کلاس یا پروژه و سمینار استفاده کنید

دانلود پاورپوینت های دانشجویی

در irpowerpoint می توانید فایل های پاورپوینت و اسلایدهای دانشجویی برای ارائه پاورپوینت در کلاس یا پروژه و سمینار استفاده کنید

دانلود پاورپوینت های دانشجویی

سایت دانلود پاورپوینتهای دانشجویی با هدف ایجاد دسترسی به فایلهای پاورپوینت کاربردی و دانشجویی راه اندازی شده است. با این پاورپوینت ها شما می توانید به سادگی امور آموزشی و تحصیلی خود را با پاورپوینت پیگیری نمایید.

دانلود پاورپوینت 2016

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۸ ب.ظ

بسیاری از دانشجویان در هنگام ذخیره کردن فایل پاورپوینت و یا باز کردن فایل پاورپوینت با این مشکل روبرو می شوند که نسخه پاورپوینت آنها با نسخه پاوپوینتی که می خواهند باز کنند، یکسان نیست یا تطابق ندارد. به همین دلیل توصیه می کنم که پاورپوینت 2016 یا دقیقتر بگوییم آفیس 2016 را دانلود کنید. دانلود پاورپوینت 2016 به شما کمک می کند که بتوانید تمام نسخه های قدیمی و جدید پاورپوینت را به راحتی باز کنید و از مشکلات اشاره شده رهایی پیدا کنید. شایان ذکر است که پاورپوینت 2017 وجود ندارد و آخرین نسخه پاورپوینت همان پاورپوینت و آفیس 2016 است.

در ادامه مطلب Powerpoint 2016 را دانلود کنید.

دانلود پاورپوینت و آفیس 2016

لینک مستقیم دانلود پاورپوینت برای شما آماده شده است . شما می توانید با استفاده از IDM یا همان نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manger به سادگی این نرم افزار کاربردی سال 2016 را دانلود کنید.

دانلود پاورپوینت 2016

به هر حال کاربردی بودنِ نرم افزار پاورپوینت و به طور کلی آفیس (Office) غیرقابل انکار است. ما در مرکز دانلود پاورپوینت های دانشجویی این فایل را برای شما آماده کرده ایم تا از این طریق بتوانیم به شما در مسیر دسترسی ساده تر به نرم افزار به روز Update با نصب و Install ساده کمک کنیم.

لینک دانلود نرم افزار مایکروسافت آفیس (پاورپوینت) 2016

دانلود مایکروسافت پاورپوینت 2016 (32 بیتی)

دانلود مایکروسافت پاورپوینت 2016 (64 بیتی)

درباره پاورپوینت

با Microsoft Powerpoint – در فارسی مایکروسافت پاورپوینت این امکان برای کاربر وجود دارد که مقصود خود را به به شکلی کاملاً متفاوت بیان کنید، اسلاید شو های مفهومی و زیبا درست کند و به دیگران نمایش دهد.

نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت ممکن است برای تمام افراد ضرور باشد ولی بیشتر مورد استفاده مدیران و استادان و خصوصاً دانشجویان است. شما میتوانید در جلسات خود از اسلایدشو های مختلف استفاده کنید و یک طرح مفهومی درست کنید تا بر روی آن توضیحات خود را بیان کنید.

در دانلود نرم افزار Microsoft Power Point 2016 به سیستم عامل خود که 64 بیتی است یا 32 بیتی توجه کنید و نسخه مناسب و مرتبط را دانلود کنید، البته توصیه می کنم هر دو را دانلود کنید و در آرشیو نرم افزارهای خود برای روز مبادا داشته باشید.

دانلود مایکروسافت پاورپوینت 2016

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی