دانلود پاورپوینت های دانشجویی

در irpowerpoint می توانید فایل های پاورپوینت و اسلایدهای دانشجویی برای ارائه پاورپوینت در کلاس یا پروژه و سمینار استفاده کنید

دانلود پاورپوینت های دانشجویی

در irpowerpoint می توانید فایل های پاورپوینت و اسلایدهای دانشجویی برای ارائه پاورپوینت در کلاس یا پروژه و سمینار استفاده کنید

دانلود پاورپوینت های دانشجویی

سایت دانلود پاورپوینتهای دانشجویی با هدف ایجاد دسترسی به فایلهای پاورپوینت کاربردی و دانشجویی راه اندازی شده است. با این پاورپوینت ها شما می توانید به سادگی امور آموزشی و تحصیلی خود را با پاورپوینت پیگیری نمایید.

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید معمولاً یکی از نیازمندیهای صاحبان گوشی های اندروید است. گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارند به راحتی می توانند با دانلود برنامه پاورپوینت مناسب گوشی های اندروید از نرم افزار پاورپوینت با امکانات کامل بر روی گوشی اندروید خود بهره ببرند. برای بهره مندی از امکانات پاورپوینت بر روی گوشی خود این پست را از سایت پاورپوینتهای دانشجویی تا انتخاب بخوانید و لینک دانلود مربوطه را از انتخاب همین مطلب دریافت نمایید و به سادگی گوشی اندروید خود را به پاورپوینت مجهز کنید

پاورپوینت برای اندروید

نکتۀ اول در مورد نرم افزار پاورپوینتی که در ادامه لینک آن برای دانلود آمده است این است که این نرم افزار تنها برای گوشی موبایل نیست، هر دستگاهی که سیستم عامل اندروید داشته باشد و مبتنی بر اندروید باشد (تبلت، گوشی یا ...) می توانند از برنامه پاورپوینت استفاده کنند به عبارتی فایلی apk که در ادامه می توانید دانلود کنید Powerpoint for android operating system است. برنامه پاورپوینت برای گوشی های اندروید که با فرمت apk که پسوند مناسب برای سیستم های عامل اندروید است، به شما کمک می کند که یک اپلیکیشن را بر روی گوشی اندروید خود داشته باشید که امکان باز کردن فایلهای Microsoft Powerpoint را فراهم می آورد. در این پست با ما همراه باشید تا مسالۀ دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید را حل کنیم.

از مایکروسافت پاورپوینت برای اندروید بیشتر بدانیم

Microsoft PowerPoint برنامه محوری شرکت مایکروسافت پاورپوینت برای گوشی ها و تبلت های اندروید و iOS است. با بهره گیری از این نرم افزار می توانید پاورپوینت را کاملتر، دقبق تر و موثر تر از همیشه روی تبلت یا گوشی اندرویدی خود باز کنید. زمانی که شما presentationها را ویرایش یا برای اولین بار ایجاد می کنید، این قابلیت را دارید که از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی اندروید یا آی او اس و همین طور موبایل اندروید مطمئن شوید.

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید

توضیحات بیشتر از دانلود برنامه پاورپوینت برای اندروید

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید یکی از معضلات بسیاری از افرادی است که گوشی های اندروید دارند و چندان با نحوه نصب و راه اندازی اپلیکیشنها بر روی اندروید آشنا نیستند. به همین دلیل لازم است که در اینجا توضیحاتی پیرامون نحوه دانلود و نصب برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید به این گروه از کاربران گوشی های اندروید (و همان طور که قبلاً در همین پست اشاره کردم، تبلت های اندروید و ...) اشاره کنم.

برای نصب برنامه پاورپوینت اندروید، که بر روی گوشی های اندروید قابل استفاده است، کافی است که از لینک انتخاب صفحه فایل مربوطه را دانلود کنید (یک فایل با پسوند .apk که بر روی گوشی های اندروید به خوبی باز و فعالسازی و install می شود) و سپس این فایل را به گوشی اندروید یا تبلت اندروید خود انتقال دهید (اگر هم اکنون با موبایل اندرویدی خود در حال مطالعه این مطلب هستید، با همین گوشی دانلود کنید تا فایل برنامه پاورپوینت به تلفن همراه اندروید شما انتقال یابد) سپس بر روی نام نرم افزار در بخشی مدیریت فایلهای اندروید کلیک کنید و گزینه های تایید و next یا بعدی را بزنید تا نرم افزار پاورپوینت اندروید روی گوشی شما به همین سادگی نصب شود.

حالا زمان آن است که از برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید خود لذت ببرید و استفاده کنید.

برخی ویژگیهای برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید

Microsoft PowerPoint Preview

  • قدرتمندترین برنامه اندرویدی برای نمایش پاورپوینت
  • قابلیت نمایش تمام متن ها، عکس ها،ویدیو ها، جداول و…
  •  امکان ویرایش و ساخت پاور پوینت
  •  طراحی شده برای صفحات لمسی
  •  امکان چاپ صفحات

لینک دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید و تبلت

لینک دانلود در ادامه آمده است، برای دانلود برنامه پاورپوینت بر روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه جدیدی که باز می شود، برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید یا تبلت اندرویدی خود را دانلود کنید.

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید

حجم برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید که لینکش در زیر آمده است 60 مگابایت است.

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید

دانلود رایگان برنامه پاورپوینت برای گوشی اندروید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی