دانلود پاورپوینت های دانشجویی

در irpowerpoint می توانید فایل های پاورپوینت و اسلایدهای دانشجویی برای ارائه پاورپوینت در کلاس یا پروژه و سمینار استفاده کنید

دانلود پاورپوینت های دانشجویی

در irpowerpoint می توانید فایل های پاورپوینت و اسلایدهای دانشجویی برای ارائه پاورپوینت در کلاس یا پروژه و سمینار استفاده کنید

دانلود پاورپوینت های دانشجویی

سایت دانلود پاورپوینتهای دانشجویی با هدف ایجاد دسترسی به فایلهای پاورپوینت کاربردی و دانشجویی راه اندازی شده است. با این پاورپوینت ها شما می توانید به سادگی امور آموزشی و تحصیلی خود را با پاورپوینت پیگیری نمایید.

در این پست قصد دارم در مورد آماده کردن پاورپوینت و همچنین فلسفۀ پاورپوینت آماده بنویسم. پاورپوینت اولین بار در سال 1990 وارد بازار شد، آن زمان شاید اساساً مفهوم کامپیوتر چندان معنادار نبود، اما پاورپوینت توسط مایکروسافت ارائه شد و بدین ترتیب اماده کردن پاورپوینت برای اولین بار معنی دار شد اما واقعاً آماده کردن پاورپوینت و همچنین دانلود پاورپوینت آماده، به این شکل نبود که رایج شد و تبدیل به یک مهارت مهم شد. بلکه پاورپوینت از زمانی به یک مهارت ضروری تبدیل شد که آموزش و ارائه با استفاده از اسلایدهای پاورپوینت بین دانشجویان و اساتید رایج گردید.

تاریخچه پاورپوینت آماده

به طور عمده هر نرم افزار کامپیوتری که بتوان با آن متن یا تصویر و فیلم و ویدیو و نظایر آن را بر روی پرده نمایش داد را پاورپوینت یا پرده‌نگار گفته می شود.مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است.از مزیت ها و برتری های این نرم افزار به دیگر نرم افزار های گروه office شرکت مایکروسافت ابزار اصلاح خودکار اشتباه های املایی (Auto Correcting) می باشد.

پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت» و با نام اولیه «پرزنتر» و برای سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۷ طراحی شد. در پاورپوینت همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. این نرم‌افزار به طور رسمی در ۲۲ می ۱۹۹۰ و پاورپوینت با تاریخ انتشار ویندوز ۳٫۰ انتشار یافت و تاکنون نسخه‌های فراوانی از آن برای سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش منتشر شده است که جدیدترین آنها نسخه ۱۵٫۰ است که همراه با آفیس ۲۰۱۳ به آماده جهانی راه یافت.

پاورپوینت نرم افزاری است که هم اکنون ۹۵ درصد سهم نرم افزارهای ارائه کنفرانس (Conference Presentation) در آماده جهانی را داراست؛ همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه ۳۵۰ بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا به دانلود پاورپوینت آماده روی آوردیم ؟

عمده افرادی که پاورپوینت آماده را دانلود می کنند، قصد یادگیری و آموزش گرفتن دارند، اما به نظر می رسد که دانلود پاورپوینت ابزار انتقال مفاهیم بدون ارائه دهنده نمی باشد. در واقع، کاری که کتاب یا Word و PDF می کنند را نباید از Powerpoint انتظار داشته باشیم. زیرا پاورپوینت با هدف همراهیِ ارائه دهنده با مفاهیم آموزشی طراحی شده است.

از این روی ما معتقدیم که باید برای ارائه و Presentation از پاورپوینت استفاده کرد و پاورپوینت آماده بیشتر به منظور Show کردن و ارائه کردم به کار می آید و برای دانشجو که می خواهد بدون استاد یا Presenter از آن استفاده کند.

پاورپوینت آماده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
مرکز دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی